ثبت شرکت در تهران | ثبت شرکت توسط کارشناسان حرفه در تهران با هزینه مناسب

بهترین مرکز ثبت شرکت در تهران

جهت ثبت شرکت در تهران یا تاسیس شرکت در تهران، نخستین قدم آشنایی کلی با نظام حقوقی حاکم بر شرکت ها می باشد. زمانی که شما تصمیم می گیرد که یک شرکتی را تاسیس کرده و به ثبت برسانید، باید به غیر از انتخاب شرکاء، بر اساس اهداف اعضاء در آینده، نوع فعالیت افراد و میزان مسئولیت هر کدام از شرکاء، قالب شرکت را هم معین نمایید.

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت و تجارت، فعالان اقتصاید جهت بهره مندی از رقابتی سالم در بستر فعالیت های سازمان دهی شده و مکان مناسب جهت گسترش کار خود، باید شرکت خود از طریق مراجع قانونی به ثبت برسانند.

انواع شرکت های مدنظر ثبتی متقاضی در تهران

بر اساس قانون تجارت شرکت ها را می توان در 7 قالب به ثبت رساند که این هفت قالب عبارت می باشند از:

  1. شرکت های سهامی خاص
  2. شرکت با مسئولیت محدود
  3. شرکت تضامنی
  4. شرکت نسبی
  5. تعاونی
  6. شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی
  7. شرکت های غیر تجاری

بعد از اینکه مراحل ثبت شرکت به اتمام رسید؛ برای شرکت شما شماره ثبتی و شناسه ملی منحصر به فرد، به وسیله اداره ثبت شرکت ها موسسات غیرتجاری صادر خواهد شد.

ثبت شرکت در تهران

برای ثبت شرکت در تهران بهتر می باشد از کجا آغاز کنیم؟

کسانی که قصد ثبت شرکت های تجاری و موسسات غیرتجاری را دارند، می توانند از دو روش برای فرآیند ثبت شرکت استفاده کنند:

  1. ثبت به وسیله خود متقاضی
  2. ثبت به وسیله وکلای مجرب در این حیطه.

اگر شما قصد دارید که جهت ثبت شرکت مورد نظر خود از تجربه کارشناسان مجرب در این زمینه استفاده نمایید، این امکان برای شما فراهم می باشد که از کارشناسان فعال و حاذق موسسه ثبتی ذهن ناب در این زمینه استفاده نمایید.

برای ثبت یک شرکت شما باید پیش از هر اقدامی نوع فعالیت خود را معین کنید تا بتوانید یک قالب مناسبی را برای شرکت خود انتخاب نمایید. دومین قدم برای این کار انتخاب پنج نام شرکت با اولویت بندی می باشد. در قدم بعدی هم باید به سامانه اداره ثبت شرکت ها مراجعه داشته باشید برای این کار نیاز به مقداری تجربه و تخصص می باشد. بعد از اینکه ثبت سامانه و تایید نام شرکت، شما باید مدارک مورد نیاز را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کنید و روند کار را پیگیری کنید.

شرح کامل ثبت انواع شرکت در تهران

ثبت شرکت را در واقع متصدیان امر به این منظور انجام می دهند تا مشخص گردد که جهت ایجاد این شخصیت حقوقی، آیا دقت های مورد نیاز انجام شده و مقررات رعایت شده است یا نه؟ درصورتی که شرکت به ثبت برسد؛ قراردادهای منعقده میان شرکاء رسمی بوده و در آینده هیچ یک از آن ها قادر نخواهند بود که همانند اسناد غیررسمی از وجود شرکتنامه و اساسنامه و دیگر تصمیماتی که به ثبت می رسد اظهار بی اطلاعی کرده و یا به ایراداتی که در خصوص اسناد غیررسمی امکان دارد وارد کرد، استناد کنند.

براساس موارد بالا، امروزه عده زیادی از آحاد جامعه به عنوان های گوناگون با حقوق ثبت در ارتباط می باشند. اما آشنایی با مسائل ثبتی و اشراف بر آن نیازمند کسب تجربه و دانش مربوط به آن می باشد و نیاز است که افراد با قوانین و آیین نامه های گوناگون در ارتباط با مسائل ثبتی آشنایی کاملی داشته باشند.

ما در این متن سعی کرده ایم تا ثبت شرکت را به صورت کامل و مرحله به مرحله برای شما شرح دهیم، ولی باز با این وجود درصورتی که شما سوالی در این مورد داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در موسسه ذهن ناب ارتباط برقرار کنید.

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را قانونی کنید؛ نخستین گامی که باید بردارید؛ ثبت شرکت خود می باشد و تا هنگامی که شرکت خود را به ثبت نرسانده باشید؛ فعالیت شما قانونی محسوب نخواهد شد. به خاطر همین هم می باشد که فرآیند ثبت شرکت حائز اهمیت می باشد.

مراحل مختلف ثبت انواع شرکت در تهران

شما می توانید تمامی مراحل ثبت شرکت در تهران را از کارشناسان ما در موسسه ذهن ناب جویا شوید. درضمن باید اشاره داشته باشیم که مدت زمان مورد نیاز برای به ثبت رسیدن و حقوقی کردن شرکت مشخص نمی باشد و نمی توان زمان دقیقی را برای آن اعلام کرد.

ولی به طور میانگین می توان گفت که انجام مراحل مختلف ثبت شرکت حدوداً یک ماه زمان می برد و هزینه ثبت شرکت در تهران نیز بستگی به عواملی مانند: هزینه حق الثبت اداره ثبت، بسته روزنامه و هزینه های اداری مانند تمبر، پاکت پست مدارک و … دارد و امکان دارد در موارد گوناگون بر اساس شرایط شرکت مد نظر متفاوت باشد.

شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات تکمیلی در مورد ثبت شرکت و ثبت برند با موسسه ثبت شرکت ذهن ناب تماس برقرار نمایید.

مدارک اولیه ثبت شرکت در تهران

  1. مدارک هویتی کلیه اعضاء (شناسنامه و کارت ملی)
  2. موضوع مورد درخواست شرکاء و یا سهامداران
  3. آدرس اقامتگاه شرکت
  4. تعیین میزان سرمایه شرکت
  5. تعیین سمت اعضاء هیات مدیره
  6. تعیین وضعیت حق امضاء

مراحل اصولی ثبت شرکت در تهران

ثبت شرکت به وسیله متقاضی

درصورتی که یک متقاضی بخواهد خود شرکت مدنظر را به ثبت برساند؛ باید نخست به سامانه ثبت شرکت مراجعه نماید. پس از تکمیل مدارکی مانند کپی شناسنامه و کارت ملی و درصورت لزوم جواز یا مدرک تحصیلی و مشخص کردن سمت ها، میزان سرمایه، سهام هر شخص، حق امضاء مجاز شرکت، آدرس شرکت، محل سکونت اعضاء، در سامانه ثبت شرکت ها، باید اقدام به ثبت کند.

در مرحله ثبت باید پنج نام را با اولویت برای بررسی به وسیله کارشناسان اعلام نماید و پس از انجام مراحل پایانی ثبت نام، بایست اوراق شرکت بارگذاری گردد. برای انجام این فرآیند بهتر می باشد که قبل از آغاز آن، از مشاوره کارشناسان ذهن ناب استفاده نمایید.

ثبت شرکت توسط موسسه ثبتی ذهن ناب

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم مراحل ثبت شرکت یک پورسه تخصصی می باشد. کارشناسان موسسه ذهن ناب می توانند در این کار شما را راهنمایی نمایند. شما برای این کار باید متقاضی نخست مدارک شناسایی خود مانند اصل و کپی شناسنامه را به کارشناسان موسسه ذهن ناب تحویل دهد و در مرحله بعدی با دریافت اطلاعاتی از طرف متقاضی مانند نام و موضوع شرکت، صورت کلی شرکت مشخص می شود و این اطلاعات به وسیله کارشناسان موسسه ذهن ناب در سامانه ثبت شرکت ها به ثبت می رسد.

مرحله بعدی شامل تایید یکی از نام های پیشنهادی شرکت متقاضی به وسیله اداره ثبت شرکت ها می باشد. درضمن باید اشاره داشته باشیم که میزان هزینه ثبت شرکت بر اساس نوع و قالب ثبتی شرکت و خدماتی که متقاضی دریافت می نماید، متفاوت خواهد بود و کارشناسان ما می توانند بعد از بررسی، هزینه دقیق این کار را برای شما مشخص کنند.

مرکز ثبت شرکت در تهران

چگونگی ثبت شرکت در واحدهای ثبتی تهران

برای ثبت شرکت به شکل آنلاین باید نخست به سامانه http://irsherkat.ssaa.ir وارد شده و سپس به قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت مراجعه شود. یک فرم پیش روی شما ظاهر می گردد که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل نمایید. نخستین موضوعی که در این فرم ها باید نوشته شود؛ اطلاعات مربوط به متقاضی می باشد.

نخست مشخصات خودتان را در این فرم تکمیل کنید. ولی مسائلی مانند نام شرکت، نشانی شرکت، سرمایه شرکت، معرفی شرکاء، مشخص کردن سهام شرکا و معرفی شعبه داخلی شرکت، مسائلی می باشند که پیش از ورود به سایت باید در مورد آن ها تصمیم گیری های لازم انجام شده باشد.

همینطور در سایت باید اساسنامه شرکت هم ارائه شود. شرکتنامه ها، اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی را دارا می باشند که تنها بایست ان ها را پر نمود و در پایان نیز درصورتی که تمایل داشته باشید، می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را هم به آن بیافزایید و در مرحله بعدی هم باید تصویر برابر اصل شده از اساسنامه شرکت خود را در سایت بارگذاری نمایید.

نحوه ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود حداقل نیاز به دو نفر شریک بالای 18 سال می باشد که به عنوان شریک و عضو هیئت مدیره اعلام می شود. سرمایه در شرکت با مسئولیت محدود، به شکل سهم الشرکه است و سرمایه کاملاً اعلامی بوده و نیازی نیست که سرمایه به حساب شرکت واریز شود.

نحوه ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

شرکت سهامی خاص، یک شرکت بازرگانی می باشد که کلیه سهام آن توسط مؤسسین شرکت تامین می گردد و سرمایه آن باید به سهام تقسیم گردد و مسئولیت هر کدام از سهامداران به میزان سهام آن ها می باشد و حداقل سهامداران آن باید سه نفر باشد.

نحوه ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در تهران

تمامی کسب و کارهایی که شما متقاضیان تصمیم به انجام آن دارید، احتیاج به طراحی موضوع فعالیتی خاص دارند این خود سبب ثبت شرکت های گوناگونی مانند شرکت های تولیدی، خدماتی و پیمانکاری می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت اینگونه شرکت ها می توانید با کارشناسان ما در موسسه ذهن ناب تماس برقرار کنید.

نحوه ثبت موسسات غیرتجاری در تهران

ثبت موسسات غیرتجاری از جمله قالب های پرکاربرد ثبتی می باشد که جهت ثبت آن نیاز به اخذ مجوز از ارگان های مربوطه است. این ارگان های امکان دارد وزارت فرهنگ  و ارشاد، کانون وکلا و … باشد.

برای آغاز فعالیت موسسات غیرتجاری حداقل نیاز به دو عضو می باشد.

موسسات غیر تجاری هم به دو دسته، موسسات غیر انتفاعی و موسسات انتفاعی تقسیم می شوند. که موسسات غیرانتفاعی موسساتی می باشند که با هدف استفاده از سود و زیان تشکیل نمی شوند. مانند انجمن های علمی و انجمن های ادبی. ولی موسسات انتفاعی، موسساتی می باشند که با هدف استفاده از سود و منافع موسسته تشکیل می گردند. مانند آموزشگاه های علمی، مدارس غیرانتفاعی، کلاس های زبان و موارد دیگر.

سخن آخر در زمینه ثبت شرکت در تهران

درصورتی که تمایل به تاسیس هر نوع شرکت و موسسه غیر تجاری دارید و این افتخار را می خواهید به موسسه ثبتی ذهن ناب بدهید, فرم زیر را پرینت گرفته و تکمیل کنید و با مدارک هویتی اعضاء و بازرسین برای موسسه توسط ایمیل یا فایل ضمیمه زیر ارسال کنید تا در سریعترین زمان و بهترین کیفیت شرکت و موسسه شما به ثبت برسد.

فرم ثبت شرکت در تهران

برای اطلاع از قیمت ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری در تهران بعد از تکمیل و ارسال فرم فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل فرمایید تا تفاوت را احساس کنید.

سخن آخر در زمینه ثبت شرکت در تهران به صورت کلی

توجه داشته باشید کلیه زمان در نظر گرفته برای تاسیس شرکت و موسسه غیر تجاری در تهران زمانی بین ۷ الی ۱۵ روز کاری انجام می باشد و هیچ فرقی ندارد که چه تعداد عضو, چه مقدار سرمایه, چه مقدار سهام و چه تعداد سهامدار داشته باشد.

این زمان از تحویل و تکمیل اوراق و صورتجلسه مهر و امضاء شده به موسسه حساب می شود. برای اطلاع از قیمت ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری بعد از تکمیل و ارسال فرم فوق حتماً با موسسه ثبتی ذهن ناب تماس حاصل فرمایید تا تفاوت را احساس کنید.

موسسه ثبتی ذهن ناب برای تاسیس شرکت تبلیغاتی شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد.

[iphorm id=”3″ name=”فرم تاسیس”]